Jag skall städa imorgon, jag skall sortera kläder och sedan slänga en hel del saker jag inte längre behöver eller som verkligen behöver slängas.. Det kommer kräva mer av mig än vad det antagligen gör av de allra flesta, men för andra, låter de inte de sig själva hamna i min situation.. 
Jag har inte städat min lägenhet på veckor eller månader, för när jag mår som mår, ser jag inte brötet och jag bryr mig inte om det.. Det stör mig inte.. Och oftast existerar det inte som ett problem.. 
 
Men, jag har en UNDERBAR familj, som erbjudit sig att städa medans jag skall på lajv nästa helg... <3
Så lycklig att jag har dem <3

Livsångest

Allmänt Kommentera
 
 
 
 
Jag skall städa imorgon, jag skall sortera kläder och sedan slänga en hel del saker jag inte längre behöver eller som verkligen behöver slängas.. Det kommer kräva mer av mig än vad det antagligen gör av de allra flesta, men för andra, låter de inte de sig själva hamna i min situation.. 
Jag har inte städat min lägenhet på veckor eller månader, för när jag mår som mår, ser jag inte brötet och jag bryr mig inte om det.. Det stör mig inte.. Och oftast existerar det inte som ett problem.. 
 
Men, jag har en UNDERBAR familj, som erbjudit sig att städa medans jag skall på lajv nästa helg... <3
Så lycklig att jag har dem <3