Dark drapes fall on both sides

Heavy with the drought of sleepless nights

When the moon shone but did not shine

Through the windows that are stained to this day

I'd try rubbing the grit away

But the grains of sand have found their home

As have the lead in my heavy heart.

-Yara
 
Alltså, vill bara börja med att säga; JAG HATAR INSOMNIA!
Jag får ca 3 timmars sömn, and it FUCKING SUCKS!
Anyhoooow
 
Så, nyår imorgon och som jag har gjort i.. Eeeh, tre år? Blir det rollspel och tacos med vänner *jublar*
Vi orkar inte supa, vi tycker om rollspel och vi gillar tacos, vi kör samma på midsommarafton med faktiskt, just because we can and it's fun.
 
Att fira in det nya året med att umgås med vänner och istället för att bli dyngraka, sitta och nörda sig för att sen gå ut och titta på fyrverkerier är riktigt mysigt faktiskt.
 
Men, min stora fruktan är att jag inte får tillräckligt med sömn inatt för att orka med imorgon, men det får lösa sig med energi drycka och kaffe om inte annat.
 
Anyhow, gott nytt och jag hoppas innerligen att nästa år blir bättre än de senaste åren. 
 
-V-

Traditioner & ingen sömn

Allmänt En kommentar


Dark drapes fall on both sides

Heavy with the drought of sleepless nights

When the moon shone but did not shine

Through the windows that are stained to this day

I'd try rubbing the grit away

But the grains of sand have found their home

As have the lead in my heavy heart.

-Yara
 
Alltså, vill bara börja med att säga; JAG HATAR INSOMNIA!
Jag får ca 3 timmars sömn, and it FUCKING SUCKS!
Anyhoooow
 
Så, nyår imorgon och som jag har gjort i.. Eeeh, tre år? Blir det rollspel och tacos med vänner *jublar*
Vi orkar inte supa, vi tycker om rollspel och vi gillar tacos, vi kör samma på midsommarafton med faktiskt, just because we can and it's fun.
 
Att fira in det nya året med att umgås med vänner och istället för att bli dyngraka, sitta och nörda sig för att sen gå ut och titta på fyrverkerier är riktigt mysigt faktiskt.
 
Men, min stora fruktan är att jag inte får tillräckligt med sömn inatt för att orka med imorgon, men det får lösa sig med energi drycka och kaffe om inte annat.
 
Anyhow, gott nytt och jag hoppas innerligen att nästa år blir bättre än de senaste åren. 
 
-V-