Can I feel something now?
 
 
Så, idag mina damer och herrar och pansexuella eller what ever som faktiskt kollar denna blogg, när jag väl lägger upp nåt, skall vi prata om tabletter och dess negativa effekter de kan ha och mer specifikt har på mig. 
Så, en person som jag som har GAD (Generalised Anxiety Disorder), En hel del fobier majoriteten sociala bland annat. Orsakar att mediciner jag tar ger mig en helvetes massa negativa saker och boostar upp med en del bra saker med. 
Så, tills nu har jag gått på: 10 olika antideprisiva, 7 olika ångestdämpandes och ca 4 olika sömntabletter, sen har antipsykotiska mediciner. 
Nu går jag bara på: 2 sorters Antidepp, 1 antipsykotiska och 2 olika sömntabletter och en enslig liten ångestdämpande. Och efter ca 4 månader har nu det flesta lugnat sig och man kan äntligen känna förändring.
 
Detta kommer i formen av emotionellt stillestillstånd, jag känner inte mycket nu för tiden, inte ens fysiskt, det är väldigt.. Störande, men skönt samtidigt. 
 
Jag börjar bli väldigt uttråkad nu dock, på det mesta. Finns bara få saker som kan få mig glad, ett par individer L,J,T, och S. Och sen har vi Lajvet, det enda jag fortfarande har som min livhank, men varje gång något går emot det så dör jag mera inombords. Lajvet är allt jag har, och om det försvinner är mina läkare rädda att behöva tvångsinlägga in mig.. 

Men vill fortfarande ha känslor och känna saker för folk eller så, bry mig.. Osv. men det är svårt. Vill mestadels ha förmågan att kunna bli glad.. 
 
URK BUR
 

Feelings Inc.

Allmänt 2 kommentarer
 
Can I feel something now?
 
 
Så, idag mina damer och herrar och pansexuella eller what ever som faktiskt kollar denna blogg, när jag väl lägger upp nåt, skall vi prata om tabletter och dess negativa effekter de kan ha och mer specifikt har på mig. 
Så, en person som jag som har GAD (Generalised Anxiety Disorder), En hel del fobier majoriteten sociala bland annat. Orsakar att mediciner jag tar ger mig en helvetes massa negativa saker och boostar upp med en del bra saker med. 
Så, tills nu har jag gått på: 10 olika antideprisiva, 7 olika ångestdämpandes och ca 4 olika sömntabletter, sen har antipsykotiska mediciner. 
Nu går jag bara på: 2 sorters Antidepp, 1 antipsykotiska och 2 olika sömntabletter och en enslig liten ångestdämpande. Och efter ca 4 månader har nu det flesta lugnat sig och man kan äntligen känna förändring.
 
Detta kommer i formen av emotionellt stillestillstånd, jag känner inte mycket nu för tiden, inte ens fysiskt, det är väldigt.. Störande, men skönt samtidigt. 
 
Jag börjar bli väldigt uttråkad nu dock, på det mesta. Finns bara få saker som kan få mig glad, ett par individer L,J,T, och S. Och sen har vi Lajvet, det enda jag fortfarande har som min livhank, men varje gång något går emot det så dör jag mera inombords. Lajvet är allt jag har, och om det försvinner är mina läkare rädda att behöva tvångsinlägga in mig.. 

Men vill fortfarande ha känslor och känna saker för folk eller så, bry mig.. Osv. men det är svårt. Vill mestadels ha förmågan att kunna bli glad.. 
 
URK BUR