Sjuk
 
Var och är sjuk, nu snackar vi riktigt ordentligt sjuk, sådandär sjuk i över en månad sjuk. 
Började med bihåleinflammation, sen till käkinflammation och nu muskelinflammation i ryggen och nacken. 
 
Har inte orkat skriva här, har inte känts nödvändigt, mestadels för att jag inte vet vilka som faktiskt följer det jag skriver och jag har inte känt för att skriva nåt.. Men visst har det funnits saker att berätta, mycket faktiskt, men inte bara haft måendet för att skriva det. 
Har nog inte det nu heller, men kände för att skriva, uppdatera, 'spill my guts' so to say.
 
Mycket har skett, men inte mycket jag vill ta upp. 
 
Blivit kallare, tagit mer distans från det mesta, ingen direkt anledning, vill bara känna mindre, mår bättre då (inom vissa ramar). 
Vill mestadels vara ensam, det är lättare, behöver inte låtsas, eller ta och anstränga mig. Jag klarar mig bättre då. 
Saknar jag folk? Ja, ibland, men vissa speciellt så. 
 
Oavsett. 
 
Jag känner mig mer och mer irreterad och arg på saker, nu har en vän till mig mer eller mindre fått mig att känna mig värdelös för att jag äter kött, och den gör det ej. Då den anser det är fel och jag gör det inte, ta och acceptera andras åsikter så som jag accepterar din. 
MEN NEJ, folk skall uppenbarligen ha rätt över andra, deras åsikt är viktigast.. Inte din eller min, eller nån annans. 
Själviska människor. 
 
Ja vi bryr oss, men vissa av oss vill äta kött, som jag t.ex, jag klarar inte av protein ersättningar, jag får inte näring av det. Enkelt, men även om jag kunde hade jag valt kött före vegetariskt, enkelt nog. 
 
 
Vad mer? Inget mer, eller jo, massa mer, men orkar verkligen inte mer nu.
 
Toodles
 

Sjuk

Allmänt Kommentera
 
Sjuk
 
Var och är sjuk, nu snackar vi riktigt ordentligt sjuk, sådandär sjuk i över en månad sjuk. 
Började med bihåleinflammation, sen till käkinflammation och nu muskelinflammation i ryggen och nacken. 
 
Har inte orkat skriva här, har inte känts nödvändigt, mestadels för att jag inte vet vilka som faktiskt följer det jag skriver och jag har inte känt för att skriva nåt.. Men visst har det funnits saker att berätta, mycket faktiskt, men inte bara haft måendet för att skriva det. 
Har nog inte det nu heller, men kände för att skriva, uppdatera, 'spill my guts' so to say.
 
Mycket har skett, men inte mycket jag vill ta upp. 
 
Blivit kallare, tagit mer distans från det mesta, ingen direkt anledning, vill bara känna mindre, mår bättre då (inom vissa ramar). 
Vill mestadels vara ensam, det är lättare, behöver inte låtsas, eller ta och anstränga mig. Jag klarar mig bättre då. 
Saknar jag folk? Ja, ibland, men vissa speciellt så. 
 
Oavsett. 
 
Jag känner mig mer och mer irreterad och arg på saker, nu har en vän till mig mer eller mindre fått mig att känna mig värdelös för att jag äter kött, och den gör det ej. Då den anser det är fel och jag gör det inte, ta och acceptera andras åsikter så som jag accepterar din. 
MEN NEJ, folk skall uppenbarligen ha rätt över andra, deras åsikt är viktigast.. Inte din eller min, eller nån annans. 
Själviska människor. 
 
Ja vi bryr oss, men vissa av oss vill äta kött, som jag t.ex, jag klarar inte av protein ersättningar, jag får inte näring av det. Enkelt, men även om jag kunde hade jag valt kött före vegetariskt, enkelt nog. 
 
 
Vad mer? Inget mer, eller jo, massa mer, men orkar verkligen inte mer nu.
 
Toodles