Oro, panik, ångest, funktionellt sätt erfarar jag allt detta samtidigt. 
 
En känsla som är omöjlig att förklara, men det slutar med mental smärta, det känns som om man sprängs inombords, och nu är något fel, har varit och jag KAN inte sluta tänka på det.. 
Något är fel och konstigt, jag KAN inte få bort det. Jag mår kasst och kan inte sluta tänka på det, tankarna for runt och enda jag kan göra är att oroa mig för något jag inte ens är medveten om. 
 
Förutom detta är jag EXTREMT edgy, allt jag hör är negativt och jag blir tjurig.. 

Idag har jag hållt mig från att explodera eller implodera, men det går sådär. 
 
Att vara ur funktion suger

Panik

Allmänt Kommentera
Oro, panik, ångest, funktionellt sätt erfarar jag allt detta samtidigt. 
 
En känsla som är omöjlig att förklara, men det slutar med mental smärta, det känns som om man sprängs inombords, och nu är något fel, har varit och jag KAN inte sluta tänka på det.. 
Något är fel och konstigt, jag KAN inte få bort det. Jag mår kasst och kan inte sluta tänka på det, tankarna for runt och enda jag kan göra är att oroa mig för något jag inte ens är medveten om. 
 
Förutom detta är jag EXTREMT edgy, allt jag hör är negativt och jag blir tjurig.. 

Idag har jag hållt mig från att explodera eller implodera, men det går sådär. 
 
Att vara ur funktion suger