Livrädd
 
 

Vet inte om någon av er kännt liknande, men en rädsla för att leva? 
 
Jag var nära att göra det sista jag kunnat härom natten, hamnade till och med på sjukhus för det. Men det spelar ingen roll nu. Lever och så, så det är lugnt. 
 
Jag mår inte ok, och nu får vi hoppas på bättre tider, men jag kan inte riktigt se fram emot det. 

Så tar det en dag i taget och hoppas på det bästa. 
 
-V

Stod vid kanten

Allmänt Kommentera
 
 
Livrädd
 
 

Vet inte om någon av er kännt liknande, men en rädsla för att leva? 
 
Jag var nära att göra det sista jag kunnat härom natten, hamnade till och med på sjukhus för det. Men det spelar ingen roll nu. Lever och så, så det är lugnt. 
 
Jag mår inte ok, och nu får vi hoppas på bättre tider, men jag kan inte riktigt se fram emot det. 

Så tar det en dag i taget och hoppas på det bästa. 
 
-V