Nej, jag är inte ok, jag mår inte bra, nej jag hanterar inte detta på rätt sätt.
 
Smärta är subjektiv, och det var ett tag sen jag fick genomlida denna känsla, så min beredskap var noll och inget. 
 
Jag har suttit i två dagar och funderat över vad jag kan göra för att det skall hjälpa, allt medans mina läkare är såpass oroliga att de vill lägga in mig. GLÖM DET. Jag kommer aldrig frivilligt läggas in igen, jag mådde sämre av att vara där.
 
Hur fan klarar jag detta?

Emotionellt förstörd

Allmänt Kommentera
 
 
Nej, jag är inte ok, jag mår inte bra, nej jag hanterar inte detta på rätt sätt.
 
Smärta är subjektiv, och det var ett tag sen jag fick genomlida denna känsla, så min beredskap var noll och inget. 
 
Jag har suttit i två dagar och funderat över vad jag kan göra för att det skall hjälpa, allt medans mina läkare är såpass oroliga att de vill lägga in mig. GLÖM DET. Jag kommer aldrig frivilligt läggas in igen, jag mådde sämre av att vara där.
 
Hur fan klarar jag detta?