Bra nyheter?
 

Det var ingen ny psykolog och ny terapi, utan en fast vårdkontakt, som faktiskt kan saker och lyssnar på mig när jag rantar.
 
Hon förstod sig på mig och mina problem och var extremt trevlig, hon sa att vi skall ta saker i sakta men säker ordning så att jag inte går sönder av saker jag skall göra. 
 
Allting.. Verkade vara bra.. Skall göra någon slags bedömning inom kort för potentiella andra problem jag har kanske har. 
 
Jag blir bara mer orolig för att det verkar bli relativt bra, snacka om att vara pessimist! 
 
-V

Bra nyheter kommer sällan

Allmänt Kommentera
 
Bra nyheter?
 

Det var ingen ny psykolog och ny terapi, utan en fast vårdkontakt, som faktiskt kan saker och lyssnar på mig när jag rantar.
 
Hon förstod sig på mig och mina problem och var extremt trevlig, hon sa att vi skall ta saker i sakta men säker ordning så att jag inte går sönder av saker jag skall göra. 
 
Allting.. Verkade vara bra.. Skall göra någon slags bedömning inom kort för potentiella andra problem jag har kanske har. 
 
Jag blir bara mer orolig för att det verkar bli relativt bra, snacka om att vara pessimist! 
 
-V