Mörkret inom en själv är långt värre än mörkret runt omkring sig
 
 
Man lär sig snabbt att man är svag, hela min kropp, varenda sinna, vareviga rörelese jag tar så har jag ont, fysiskt och psykiskt.. 
Och psykisk smärt är nog det värsta, min själ känns som slitits itu av flera monster, ni kallar det ångest, jag jag dem demoner. De finns här inne, I mitt jävla huvud och kropp. 
De sliter mig itu mer och mer destu mer som sker i världen, jag vill bara vara glad för bara en stund. 
 
Rädslan att för evigt vara oönskad av någon man inget hellre vill vara med, gör livet så mycket mörkare. 
 
Jag dränker mina sorger i koppar av te.

Rädsla..

Allmänt En kommentar
 
Mörkret inom en själv är långt värre än mörkret runt omkring sig
 
 
Man lär sig snabbt att man är svag, hela min kropp, varenda sinna, vareviga rörelese jag tar så har jag ont, fysiskt och psykiskt.. 
Och psykisk smärt är nog det värsta, min själ känns som slitits itu av flera monster, ni kallar det ångest, jag jag dem demoner. De finns här inne, I mitt jävla huvud och kropp. 
De sliter mig itu mer och mer destu mer som sker i världen, jag vill bara vara glad för bara en stund. 
 
Rädslan att för evigt vara oönskad av någon man inget hellre vill vara med, gör livet så mycket mörkare. 
 
Jag dränker mina sorger i koppar av te.